Feberdrömmar

Det var en lite underlig natt inatt. Först fick jag bekräftat att jag kanske borde försöka dämpa min sexdrift lite när min karl blir seriöst jätteorolig för mig för att jag säger nej två (2!) dagar i rad. Fast allt prat om sex gjorde mig på humör så det blev lite action ändå. Problemet var bara att jag efter blev upp i varv, efter att ha varit skitsleten. Men nu var jag så pigg helt plötsligt så vi låg halva natten och pratade om svarta hål och strängteroin! Snacka om att spränga nördighetsvallen...
Sen somnade jag äntligen sådär vid tresnåret, men bara för att vakna en timme senare med panikångest. Det är nämligen så att vården är DUM I HUVUDET och kan inte förnya recept på helger, inte på något sätt, jag ringde t o m sjukvårdsupplysningen men tydligen är det en omöjlighet att få nytt recept på en helg.
Så därför har jag fått ha min roliga panikångest från & till i några dagar. I alla fall så lugnade jag mig med att lösa korsord i sådär en timme innan jag somnade igen. Sen ringde klockan äckligt tidigt för att jag skulle ringa min doktor och förnya receptet. När jag äntligen fick tag på henne så får jag reda på att hon inte alls är min doktor längre (???), tydligen har dom skrivit över mig till någon annan tant utan att meddela mig. Jävla krångel.
Efter det somnade jag och drömde konstiga feberdrömmar & kallsvettades till kl 14 ungefär. Känns inte jättenyttigt att sova så som jag gör. Kände mig helt superkonstig hela dagen sen, det sticker i huden i ansiktet, kallsvettas, yr som in i helvete & känner mig lite halvhög fast på ett dåligt sätt.

Tröstar mig med Discovery sience & coca cola för jag är så jävla häftig.

ps: Drömmen jag minns inatt handlade om etnisk rensning, sex & skögsbränder. Bara så ni vet.


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0