Goa glaá Götet

Oi!

Nu har jag varit i Göteborg ett tag och jag trivs verkligen som fisken i Fiskêkôrka (eller hur fan man ska skriva det). Det är en jätehärlig stad och jag ska flytta tillbaka hit när jag kan, men det blir ju om minst 3år, så jag får njuta av tiden man har här.
Däremot ska det inte bli jobbigt att åka tillbaka till Karlstad sen, tvärtom. En sak är ju att jag slipper sova på en trasig luftmadrass i min kära mors vardagsrum... Men det som gör att jag vill tillbaka mest är att jag saknar älsklingen så jag håller på att gå under! Det blev jobbigt redan första dagen och nu känns det som en evighet sen vi sågs. Oh well. Ska inte vara sentimental nu :P

Tror min syster har ett duracellbatteri i ryggen eller nåt, för hon pratar & pratar och är energisk som bara den, men sen på kvällen bara hon blir urladdad eller nåt och somnar framför tvn/film när vi försöker umgås. Det är lite speciellt när man märker efter 30min att man suttit och pratat med en sovande syster som mumlar "m" i sömnen som svar till allt :)

Idag ska jag hälsa på min kära far. Ringde nyss och trodde det var han som svarade, men tyckte han lät otroligt anti. Så frågade jag om han skulle vara hemma idag, och han svarade "ööh menar du farsan då eller?", aha, det var min bror jag pratade med :| Det konstiga är att dom inte låter ett dugg lika så förstår inte hur jag kunde missta mig. Pratade med pappsen sen och han lät betydligt mer entusiastiskt än min upproriska tonårsbror ;)

Nu ska jag äta nåt. Bara för att jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0